wtorek, 29 maja 2012

Makaron z truskawkami


To proste danie zna chyba każdy jeszcze z dzieciństwa. Mi kojarzy się ono właśnie z tymi słodkimi, beztroskimi latami, kiedy po całym dniu biegania na dworze, w domu mama serwowała mi właśnie taki smakołyk. Byłam niejadkiem i  kaprysiłam, ale makaron z truskawkami zawsze wywoływał mój zachwyt. Teraz jestem już duża :) w obiadach zbytnio nie kapryszę, a danie to nadal mi bardzo smakuje.


Składniki na 2 porcje:
truskawki - ilość dowolna :)
250 ml śmietany 12 %
serek homogenizowany waniliowy
cukier
makaron

Wykonanie:
Część truskawek rozgniatamy widelcem, pozostałą część kroimy na połówki lub  ćwiartki, mieszamy z serkiem i śmietaną, dodajemy cukier, mieszamy i wylewamy na makaron i już możemy zajadać :)

2 komentarze:

  1. Taak jest, smak dzieciństwa... :) I, co najważniejsze, smakuje do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nigdy nie jadłam, u mnie jada się ryż z truskawkami, chętnie jednak wypróbuję tego przepisu bo kocham dania z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń