środa, 1 sierpnia 2012

Kukurydza po meksykańsku


Fantastyczny pomysł na kukurydzę, zwłaszcza jeśli lubicie ostre smaki :) Przepis pochodzi z książki Jamiego Olivera " Każdy może gotować".  Przekonajcie się sami jak świetnie smakuje kukurydza w połączeniu  z chilli i parmezanem :) My pałaszowaliśmy ją z wielkim smakiem i już planuję zrobić ją ponownie!


Składniki:
2 kolby kukurydzy
kawałek chilli ( ilość zależy od tego jak bardzo ostre smaki lubicie, ja zużyłam 2 cm końcówki chilli)
40 gram sera parmezan
2 łyżki masła


Wykonanie:
Kukurydzę oczyszczamy z liści i gotujemy w lekko osolonej wodzie aż będzie miękka i chrupiąca, czyli około 10 - 15 minut. W między czasie ścieramy na tarce parmezan a papryczkę chilli kroimy w cienkie kawałeczki i  mieszamy z serem.
Ugotowaną, odcedzoną, ciepłą kukurydzę nacieramy masłem i obtaczamy w parmezanie i chilli i zajadamy :)

5 komentarzy:

  1. Ooo, ale fajny pomysł :) Poza tym właśnie mi uświadomiłaś, jak dawno nie jadałam kukurydzy. A tak ją uwielbiam! Chyba już wiem, co zrobię jutro na obiad ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł:) Taka kukurydza, musi być naprawdę smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, proszę o kontakt w sprawie współ[racy na maila inga.preis.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie jutro mam zamiar dodać ten przepis na bloga :) robiłam kukurydzę kilka dni temu i była przepyszna :)Dziękuje za udział w akcji Piekielna kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo smaczny i prosty przepis...

    OdpowiedzUsuń