poniedziałek, 23 lipca 2012

Twarożkowe placuszki


Jeśli macie dziecko- niejadka (a moje właśnie takim się staje) to polecam te placuszki, z pewnością będzie nimi zachwycone i przybiegnie do kuchni poprosić o dokładkę. Placuszki smakują przepysznie, co jest sporą zasługą twarogu, możemy też dodać do nich ulubione owoce. Może uda wam się tak jak mi przemycić w nich nawet dość kwaśną czarną porzeczkę :)
Wielkie ukłony składam dla autorki bloga fantazje kulinarne magdy K. skąd zaczerpnęłam ten przepis i lekko go zmodyfikowałam . Moje zachwycone tymi placuszkami dziecko jak najbardziej dołącza się do tych podziękowań :)


Składniki:
250 gram półtłustego twarogu
2 jajka
200 ml gęstego jogurtu naturalnego
1,5 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
ewentualnie 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
cukier puder do posypania
ulubione owoce

Wykonanie:
Jajka roztrzepać w misce, wymieszać z twarogiem i resztą składników.  Smażyć na średnim ogniu na niewielkiej ilości oleju. Posypać cukrem pudrem.

1 komentarz:

  1. Ale muszą być pyszne, robię placuszki z jabłkami ale takie twarożkowe to musi być coś, mam dwie kostki twarożku(uwielbiam Pilos z lidla) w lodówce i zabieram się do pracy:)

    OdpowiedzUsuń