środa, 27 lutego 2013

Opróżniamy zamrażarkę czyli koktail mocno owocowy


Przez całą wiosnę i lato namiętnie zamrażam niemal wszelkie sezonowe owoce, ogranicza mnie jedynie wielkość zamrażarki, póki co nadal takiej tradycyjnej połączonej z lodówką. Ale w planach jest zamrażarka z prawdziwego zdarzenia i wtedy to dopiero będę  mogła poszaleć... już mi się buzia uśmiecha na myśl o tych letnich smakowitych owocach, cieszących nas  zimą w ciastach i różnych innych deserach :)
Jak na razie największy popyt jest w naszej rodzinie na majinki - czyli malinki uwielbiane przez mojego smyka zwłaszcza jako dodatek do budyniu :) Brzdąc nie ma jeszcze 3 lat, a już rwie się do gotowania i pierwszy chce mieszać w garnkach :)

Składniki na 2 - 3 porcje:
1 szklanka jogurtu naturalnego
1 szklanka mleka
spora garść mrożonych dowolnych owoców (ja użyłam jagody i czerwone porzeczki)
3 łyżki miodu (lub więcej, jeśli lubicie bardziej słodkie napoje)
tarta czekolada do posypania

Wykonanie:
Owoce rozmrażamy i miksujemy z jogurtem, mlekiem i miodem.  Posypujemy startą czekoladą i popijamy dostarczając organizmowi sporą porcję zdrowych składników :)

2 komentarze:

  1. Patrząc na ten koktajl, poczułam powiew wiosny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, dziękuję za pomysł! w końcu wiem co zrobić z czarną porzeczką :D

    OdpowiedzUsuń